30 Nov 2011

KHAS UNTUK MEMBER TERSAYANG DAN ADIK KUH >3

khas untuk sahabat ku <33
yayan aku sayang kau , aku tak nak tengok kawan aku sedih , aku tahu masalah kau , and aku paham . aku tahu kau dalam kesedihan , aku nakkau bersabar je , kau ngan adek aku cnfirm akan okayy gak 1 hari naty , tp , kau kene sabar jer , wat mase nie kau dgar dulu ape yg PAPADEEN ngan MAMALINA cakap kayy ? deorg sayang kan kau . ape yg deorg buat pun tukk kebaikkan kau , takkan PAPADEEN ngan MAMALINA nk tngok anak dea terseksa , deorg kalau boleh nak kau happy. tapi , dlm situasi ni ,kau kene paham , deorg perlu kan mase, ape yg perlu wat , kau kene doa jer  kat ALLAH , supaye ampun kan ape yg kau buat , mintak maaf lah kat PAPADEEN ngan MAMALINA , and kau doa laa , supaye hbngan kau ngan adek aku kekal smpai bile-2, smpai parents kau buleh terime adek aku dalam family kau kayy ? aku sayang kau <33
mmber kuh Nor Azyan Syafiqah a.k.a yayan mashmewllow


adekk ? akak harap adek kene paham situasi yayan jgak skrg ? pape pun , akk janji akan jage yayan untuk adek . adek SAYANGkan yayan kan ? adek sabar je , ape yg terjadi msti adee hikmah disebalik nie . ape yg adek perlu buat , adek kene doakan keselamatan yayan dan ugakk hbngan adekk , akak tahu adekrindu yayan sangat-2 sebab tak dapat cntact dea kan ? yayan pun rindu kat adek ugakk taw ! dea teramat syg kan adekk .. adek tlg jgn sia-2 kan hidup yayan tw ? adek kene ingat ape yg adek da wat . bahgia kan hidup yayan . bukan buat dea sedih . akak janji akan tngok-2 an yayan tuk adekk . adek jgn worry kayy ? akak pun sayang adek , tlg jgn sedih kayy . akak tetap nk tngok adek snyum dalam kesedihan . 

adek ku Muhd Syazuwan a.k.a Ewon Keliwon

kita
 Nuralwani a.k.a winnie darlyne
Muhd Syazuwan a.k.a ewon keliwon
Nor Azyan Syafiqah a.k.a yayan mashmellow

2 comments: