19 Nov 2011

ZOO NEGARA (penat dan tired ) haha


best nyer gey Zoo Negara . tapi letih laaa .. letih sangat  . .
hari paling Best tuk kiter ngan family kiter taw .
hihiihi :)))
family day laa , sambil tuh bawa budak Taska Talian Kasih .
so CUTE  laa deorg .. budak sebelah aku tuh Cousin aku .
dea nie Manje sikit .. ape pun dea budak paling SPORTHING -,-
nak taw nape ? sebab , dea tak pena malu bile nak wat pape . 
sume org suke care dea , STRAIGHT TO THE POINT !
haha , lebih baik korg jgn wat perangai depan dea , naty dea terus tegur . hahaha
tp , dea pun Nakal jugak , selalu tak dengar ape yg ibu dea ckap .
mcm gey zoo tadi , merayau ke sana sini .

hmm , kat zoo tadi kan , aku jalan sorg budak Cute nie , name dea Erisya  . comel kan ? suare dea pun Manje ..hm , dekat zoo tadi , dea slu ckp kat aku 'cikgu cikgu , kiter nk tngok elephant , mane elephant nyer cikgu?' hehe , cute kan .. best gler taw gy zoo .. terutama ramai bebudak , kecoh gler , smpai aku tak de suare da melayan karenah deorg . hahaha
hm , aku ase ni kenangan manis kedua aku slpas smbutan bufday aku dulu kat bkit kluang . haha
citer lamaaa baiiii ;DDDD
huk-3
hm , lenguh nyer kaki ...
mama , tlg laa urut kaki nani ni , lenguh laa , penat berjalan tadi  
hmm , nk mintak tlg ibu aku pun dea da tido , opss !  mesti korg confuse sape mama  and ibu . korg rase yg mane satu mom i ?
haha , mama tuh , my gradny laaa , i call her mama .
biase laa , cucu manje kan . hihi ..
hm , eh , kot lain lakk . hiiihi . aku citer sikit je laa ek ? letih laaa , nk masuk tido . GOOD NIGHT EVERYBODY :DDD  

No comments:

Post a Comment