17 Jan 2013

Makin hari makin menjadi-jadi

Semakin hari semakin pelik perangai dia . Aku tak tahu nak kata apa dah. Semalam dia cakap dah tak boleh bawak HANDPHONE pergi tempat kerja. Hish , pelikkkkkk lahhhh -.-
Kenapa pulak tak bolehh pulakkk ? HP kan penting untuk semua orang. Kalau ada emergency macam mana ? Something happen naty susa.. Hmm , pelik ! Orang meeting pun , sekadar SILENT kan HP jee , tak de lahh sampai tinggal HP dekat rumahh . HP tuh barang keperluan semua orang . Hmm ,ataupun , dia tak nak aku mcg dea time keje sbb dia ada GURL lain ? Hmm , aku nak tanya dea pun tak sempat. Malam tadi dea balik keje pun , aku texting kejap je ngan dea . 10 KEPING mcg jee. Hm , tak pelahh , janji aku dah tahu yang dea selamta balik rumahh . Nanti aku cari masa yang sesuai untuk tanya dea. Pagi tadi dea pergi krja pun tak bagi tahu . Aku nak tanya pun , dea cakap semalam HP dea tinggal kat umahh tak leh bawak pegy tmpat kerja. Hm , kalau macam ni hari-2, tak tahan aku . aku dah la rindu giler kat dea . Dah kurang mcg and call ni pun aku dah tak leh nk ckp cm ne rindu aku kat dea . Tp ,aku sabar je.. Dah lame aku tak bergurau dengan dea , dah lame dea tak usik aku . aku nak deaaaaaaaa.. I just need attention from him :(
Kenapa lahh jadi mcm nihh ea ? aku tak paham . Banyak sangat dugaan . Aku harap dea bukan lah mcm yang aku tengah fikir kan sekarang . Tp hati aku ckp dea curang dengan aku . Aku betol-2 rindu kan dea .  kalau dea curang ngan aku , aku msti tnye dea , ape slh aku smpai dea nk curang dengan aku sedangkan aku tak penah tipu dea pun , ape kehendak dea , semua aku ikutt . Aku tak lawan pun dea, aku hormat dea . Kalau pmpuan lain aku rase dh lame clash dgn dea , tp aku sabar je dgn karenah dea . Aku boleh trime dea seadanya, walaupun dea tak punye harta macam org lain , tak pandai mcm org lain , tp aku tk pndang semua tuhh . Aku paham dea , aku tk paksa dea untuk cari duit untuk aku mcm org lain , aku paham dea susa . bukan mcm org lain . Aku tak kesa org lain boleh hidup mewah .. Kemewahan bukan boleh bawa kebahagiaan . Yang penting HATI yang IKHLAS . Aku harap dea tak lupa kan sku , aku masih perlukan dea disisi aku , aku takk kuat tanpa dea :(

No comments:

Post a Comment