15 May 2013

New story

Hello peeps :)
Lama dah tak update blog . Series busy . Haha , mengalahkan mennteri pulakkan ?
Btw , aku ada gosip . haha. trantangtanggggg :D
Accecehhh .. Gosip pasal diri aku jee laa . haha
Hari tuh aku kerja taw . Dekat KLIA . Under Syarikat Syidah . But , tak lama pun aku kerja kat situ . I'm fired ! Haha , jahat kan aku ? Hmm , the truth is , aku pergi set . Ade actor for new FILM . "PILOT CAFE"
Hm , supervisor aku tahu aku pergi berlakon .. Terus aku kena buang kerja . 
hohoho
Saboooo je lerrr ..
Alaaaa , kisah pulak aku ? Btw , ramai orang tak puas hati dengan supervisor aku tuh .
Lagi satu dengan budak perempuan ni . Satu tempat keja dengan we ouls :)
Dia ni dah lame kejee , tp giler kuase .
Geram pulak aku . 
Schedule semua dia yang buat . Padahal supervisor tak suruh pun .
BATAK ok BATAK ! -,-
One day hari tuh dea ada wat salah . Elaun dia kena potong . Padan muka ! Haha
tuh laaa , tunjuk bagus sangat . 
Hm , keja dekat situ memang seram la.
Member aku si Twins pun kena buang . 
Supervisor aku ni memang suka buang orang agaknya .
Bukan nak bagi excuse ke dulu .
Salah sikit terus FIRED !
Sekarang dah takde orang nak kerja under dia . Haha a
Padan lah dengan muka nak uruskan semua kedai-kedai dia tuh .
Bukan satu dua kedai dia tuh . Banyak !
Biar dia kusut ! ahaha , jahat kan aku ?
Hmm . Sekarang ni aku duduk lepak dan makan di rumah :)
Nak kerja , tapi pk-pk baik tak payah laa .because i nak sambung blaja .
tengah tunggu panggilan UPU jee sekarang ni .
Ada mmber-2 aku masuk form 6 . Aku kalau boleh nak jugak coz nak ain softball .Dah lama wee tak main softball . Aku giant nak main .
Tp , tkkan laa aku nk buang duit , buang masa masuk form 6 tuk main softball semata-mata . Lagipun , if aku masuk form 6 , aku kena masuk dekat KELANTAN. Mama dah tak de , so aku nk duk sane dengan siapa ?
mama duk KL sekarang dengan aku . Dia dah tak nak duk kelantan . Dia nak duduk rumah anak-anak dia dekat KL sini . Hmm , MAMA is MY GRANDNY okayy :)
Hehee , mesti korang keliru kaann ? Hmm , aku dah biase pnggil mama dari kecik . So tak leh nak tukar . Coz dah biase .
Hmm , hari tuh aku dpat tawaran blaja dekat Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernatics (KTAC) course Diploma kesetiausahaan eksekutif (DKE).
But, mama yang tak bagi aku pergi coz mahal lah kate nye . Pelik aku . Padahal aku yang mbayar nye , bukan dia . Tp dia tak bagi aku pegy .
dah laa cos tuh aku minat .. Apakkk sedihh weehh tak boleh pergi . Tp takpe . Mesti ada hikmah di sebaliknya . Banyak lagi tawaran :)
Hmm , tak pe lahh . Aku ada kerja pulak yang harus dilakukan , kita sambung cerita lain kali okay.
Bye peeps !~ 

No comments:

Post a Comment